hoelang duurt een maagontsteking?

hoelang kan een maagontsteking duren ik heb vanmezelf al een gevoelige maag pantoprazol slik ik al en ik heb sucralfaat gekregen maar de in mijn slokdarm is zo heftig ik weet niet hoe ik het ga volhouden , oorzaak is dat ik me vinger in me keel heb gestopt omdat ik weinig gekauwd had en misselijk was me rug doet ook pijn en natuurlijk oprispingen mijn angst en paniek stoornis is 3x dubbel geworden na het eten doet het heel erg pijn en ik slaap met spierverslappers

2 jaar geleden
in: Ziekten
2.4K

Antwoorden (1)

Vaak is het maagslijmvlies ook opgezwollen. Bij de acute vorm kan de maagontsteking een korte tijd duren. Een chronische maagontsteking kan maanden tot jaren duren.
fremar
2 jaar geleden
sibel1990
2 jaar geleden
dankjewel hoop dat het niet lang gaat duren