Wordt stamceltherapie uitgevoerd in een ordinair ziekenhuis?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Ziekten
1.4K
ronron1212
4 jaar geleden
Hoezo ordinair ziekenhuis?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Gewoon een normaal zh of eerder een specialisatiekliniek
tinus1969
4 jaar geleden
'Normaal ziekenhuis' of specialisatiekliniek zijn geen gebruikelijke termen. Er zijn een paar grote gespecialiseerde ziekenhuizen (zoals de St Maartenskliniek); de meeste ziekenhuizen zijn 'academisch' (horen bij een universiteit) of 'perifeer' (horen niet bij een universiteit).
tinus1969
4 jaar geleden
Wat voor stamceltherapie bedoel je?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Stamceltherapie vooral voor chronische (hoofd)pijn en vermoeidheid
tinus1969
4 jaar geleden
Stamceltherapie wordt niet gebruikt tegen hoofdlijn en vermoeidheid. Hoe kom je daarbij?

Antwoorden (1)

Deze behandeling vindt plaats in een beperkt aantal ziekenhuizen in Nederland. Zoals LUMC, UMCG, UMCU, St. Antonius, Radboud, WKH, Maasstad Ziekenhuis.
Dus in een ‘gewoon’ ziekenhuis.
SimonV
4 jaar geleden
tinus1969
4 jaar geleden
Bron of link> Ik dacht dat stamceltransplantatie (dat kan iets anders zijn dan vraagsteller bedoelt) alleen werd gedaan in de academische ziekenhuizen.
SimonV
4 jaar geleden
Linken toegevoegd.