Ik heb een moedervlek op mijn teelbal moet ik mij zorgen maken?

Mijn moedervlek op mijn teelbal is niet symmetrisch, hij is wel rond maar niet rond rond (alles zit wel gewoon aan elkaar vast) hij is niet groter dan 6 mm en de kleur is bruin, maar ik heb wat gelezen en nu begin ik me zorgen te maken of het kwaadaardig is. Uit schaamte durf ik niet naar de huisarts te gaan want anders ziet hij me penis en balzak. Kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Ziekten
12.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Er is geen enkele reden om je voor je huisarts te schamen, hij heeft ongetwijfeld vele malen eerder een penis en balzak gezien. Hij is bovendien de enige die er iets zinnigs over kan zeggen, dus probeer over die schaamte heen te stappen. Wij kunnen je zorgen niet wegnemen.

Antwoorden (1)

Een moedervlek kan overal zitten, dus ook op je geslachtsdelen.
Dat maakt op zich niet dat de moedervlek anders is dan anders.
Wat altijd geldt bij een moedervlek: als-tie plotseling van kleur of grootte verandert, of hij jeukt vaak, dan is het van belang er naar te laten kijken,
Een dokter heeft alle mogelijke mensen gezien met hun broek naar beneden, dus dat is geen reden om het maar te laten.
Stel je voor dat er echt iets mis is, dan heb pas echt een probleem als je het hebt laten aansloffen.