Waar vind ik het beste ziekenhuis op het gebied van hersentumoren?

Een bekend van mij moet geopereerd worden aan een hersentumor? Welk ziekenhuis is het beste?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Ziekten
2.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou niet vertrouwen op wat mensen uit je omgeving of op GoeieVraag zeggen. Dat kan allemaal goed bedoeld zijn, maar het is niet echt objectief.
Je kunt beter navraag doen bij de zorgverzekering. Die maatschappijen hebben officiële cijfers die de vaardigheden van ziekenhuizen weergeven.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Is een zorgverzekering dan wel objectief? Zouden zij niet het goedkoopste ziekenhuis aanraden?

Antwoorden (2)

Dan zou ik het Antoni van Leeuwenhoekziekenhuis in Amsterdam aanbevelen. Dat is gespecialiseerd in de behandeling van kanker.
Amadea
9 jaar geleden
Wanneer iemand aan een hersentumor geopereerd moet worden, ben je aangewezen op een academisch ziekenhuis. Welke neurochirurg hiervoor het beste is, kunnen niet-medici niet beantwoorden.
Deze vraag hoort bij de specialist die de arts van de patiënt moet beantwoorden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Deze vraag moet de specialist ( de arts van de patiënt) beantwoorden .