Hoe kom ik aan een contactpersoon die mij informatie kan geven over schizofrenie?

Graag zou ik wat meer informatie willen over schizofrenie van een deskundige of iemand met ervaring met schizofrenie, waar zou ik zo'n contactpersoon op kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk op de website van het Trimbos Instituut: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/schizofrenie. Als je op deze pagina naar beneden scrollt zie je links naar symptomen, subtypen, oorzaken, behandeling en dergelijke. Rechts staan allerlei titels van publicaties en bijeenkomsten.

Het beste antwoord

Je kan met opleidingen bellen die gespecialiseerd in deze sector of langs tehuizen en vragen of je met een personeel erover mag spreken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via de websire van Ypsilon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om meer informatie te krijgen van schizofrenie is het aan te raden om bijvoorbeeld langs je huisarts te gaan of langs het GGZ om informatie op te doen :)

in de bron heb ik een site voor je opgezocht, die erg gedetailleerde informatie geeft over schizofrenie. De achtergrond, behandeling, soort medicatie.

Hopelijk is je vraag hiermee voldoende beantwoord :)