Hoe kan ik braken natuurlijk stimuleren?

Soms als ik me heel erg misselijk voel, net niet genoeg om te overgeven wil ik mezelf graag laten overgeven. Vinger in de keel lukt niet want als ik wil kan ik gewoon aan mijn huig trekken zonder te kotsen, echt raar! Maar hoe kan ik dan gaan overgeven? Ik had gehoord dat er ook een soort van medicijnen waren waarvan je gaat overgeven (speciaal daarvoor bedoeld) kan je hieraan zonder recept komen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
345K
Amadea
12 jaar geleden
Krijg je ook geen neiging ertoe als je een tandenborstel ver naar achteren je keel in steekt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(klein) slokje Cola nemen!

Antwoorden (7)

Je kan naar je dokter gaan met klachten over misselijkheid, misschien kan hij je dan medicijnen voorschrijven om je klachten te stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je persee wil overgeven,zou je een glas water met een paar lepels mosterd kunnen nemen.Maar voor je hier toe overgaat, zou je eerst niet bij de dokter langs gaan?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ieuh!!! Echt of werkt dat bij jou?
T klinkt wel vies...
Als je misselijk bent, kun je ook cola en chips gaan eten, dat helpt bij mij in ieder geval wel vaak. Eet vooral geen zoete dingen mar wel zout, dat helpt ook bij wagenZiekte. Hoop dat dit helpt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ga je toch niet van overgeven? Duizenden zo niet miljoenen mensen nuttigen geregeld cola en chips.
Jezelf misselijk eten kan met alkes als je je over-eet. Dwz meer er in stopt dan past...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoelt Atmosphere niet dat je dan minder misselijk bent?
Ruiken aan iets vies? Sam pfaff moet braken van poeplucht.

Zien van iets vies. Ik moet niet iemand zien overgeven want dan ga ik mee doen. Ook als ik t ruik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja...
Ik denk zelf dat de "klassieker" (Vinger in je keel) toch het makkelijkste werkt.
Zelf doe ik dat ook altijd, als ik enorm misselijk/ziek ben, maar ik kan net niet overgeven.

De vinger moet je tegen je huig houden.
Dat soort lelletje daar achter in je keel (zie afbeelding)
Als je daar tegen drukt, of tegenaan zit, krijg je braakneigingen, en zul je waarschijnlijk moeten overgeven.

Ook kan het helpen om aan iets vies te denken. (maar die tip is hierboven al gegeven)

Veel sterkte en Beterschap (?)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie hier de afbeelding.

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry had je vraag niet goed gelezen :$

Ik heb het inderdaad ook bij de huig.
Maar ik haal mn vinger er dan zo diep mogelijk in.
Ook, Azijn kan helpen, niet te veel maar beetje in je mond
en probeer ver met je tong tegen je tanden te schuren, dat wil bij mij ook nog wel eens helpen..

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zout warm water, daarvan kan men vaak wel spugen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bananen eten (4-5 is goed) dan Cola drinken heeft altijd bij mij gewerkt/

Na het overgeven raad ik je aan om de volgende maaltijd te skippen spreek uit ervaring
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Waarom wat gebeurt er dan als je de volgende maaltijd niet skipt?