Kan ik 13 dagen na de chemotherapie naar de schoonheidsspecialiste om puisten weg te laten halen?

Ik weet dat ik tot 4 dagen na de chemo moet oppassen. Dat ik het spul nog in mijn lijf heb.
Maar 13 dagen later, kan het kwaad voor haar of voor mij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
1K

Antwoorden (4)

zou kunnen maar houd er rekening mee dat je afweer zo goed als weg is dus ben je veel gevoeliger voor ontstekingen en infecties. ik wens je vooral veel gezondheid toe voor 2012 !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk het wel . ik zou nog even wachten. ik denk dat je naasten het best begrijpen dat je er even niet op je best uitziet. en er is tenslotte wel iets anders waar je je druk om kan maken. maar ik begrijp het wel! ik zou voor een goed smeerseltje gaan en een goed reinigingsprodukt. de rest komt wel weer. heel veel liefs en beterschap!!!!
Steenuiltje
12 jaar geleden
Als je chemotherapie hebt gehad VERMINDERT onder andere je weerstand. Dit komt omdat chemotherapie grof ingrijpt op je bloedbeeld. Je afweer is niet 'zomaar' helemaal weg! Dan kan je uberhaupt niet eens onder de mensen zijn!
Juist lekker doen!! Ik ben schoonheidsspecialist en ik raad je aan om een heerlijke behandeling te nemen. Vertel wel je verhaal zodat de behandeling aangepast kan worden voor evt gevoeligheid en ik zou ook de ontspanning van een gezichtsmassage erbij nemen. Kan helemaal geen kwaad en is juist verfrissend en ontspannend. Veel plezier!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou nog even wachten joh,
.wat kan jou het schelen hoe
je eruit ziet, je heb net zo,n
rottige kuur gehad,en je
lichaam en bloed zijn nog niet
op orde, nou heeft jou schoon-
heids specialisten er meer verstand
van dan wij , dus pleeg even een belletje.
Misschien mag het wel,hoop dat je kuur
is aangeslagen, en je een fijn 2011
tegemoet gaat.
12 jaar geleden
Ik had ze ook na mijn chemokuur en ze zijn van zelf weggegaan. Wees toch maar voorzichtig met je huid en zeker niet scrubben en gebruik een zacht produkt zoals Sanex. dit kreeg ik als goede raad mee van mijn oncologisch team.
Ik wens jou sterkte!