Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je verkouden bent is het dan wel of niet verstandig om in de Zon te zitten?

Als ik hier al iets over lees dan is het tegenstrijdige informatie.
Wie levert het verlossende antwoord?
Als je verkouden bent dan binnen blijven bij heerlijk weer of juist de Zon in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
67.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met deze temp is het weldadig voor je juist... Vitamine D, wat wil je nog meer? goed voor je juist... maar niet te lang achter elkaar... tien minuten per keer zegt men...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zolang je geen koorts hebt is het prima. Als het maar niet fris is en veel waait. Beetje al je 'afvalstoffen' je lichaam uit zweten.
Geniet van het zonnetje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, heb het geprobeerd en het is uitstekend bevallen, ben bijna van mijn verkoudheid af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig maar. Beterschap voor dat beetje verkoudheid dat je nog hebt. Versgeperste sinaasappelsap wil ook nog wel helpen ;-)
Vitamine D krijg je van de zon. Ze maakt je lichaam sterker tegen griep en verkoudheid. Vitamine D zit ook in vette vis en melk. Maar je maakt het vooral aan door het licht van de zon. Dus geniet van het heerlijke zonnetje vandaag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, heb in de Zon de nodige vitamine D geproduceerd en het is uitstekend bevallen, ben bijna van mijn verkoudheid af.
ga lekker in het zonnetje zitten.
zorg ervoor dat het niet afkoelt daar waar je zit.
in zo'n situatie heb ik altijd een fleece of dun jasje en katoenen sjawl bij me.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding