Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb pijnlijk middenstuk van mijn gehemelte. Wat is dit?

Mijn gehemelte voelt wat ontstoken en beschadigd aan. Eten is pijnlijk en vloeistoffen bijten soms, ook heb ik een wat droge keel maar voor de rest nergens last van, geen verkoudheid of pijnlijk tandvlees ofzo.
Wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
11.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien heb je verbrand aan te heet eten of je opgehaald aan iets scherps (chips). Het klinkt inderdaad als een beschadiging van het gehemelte!
Aanstippen met Pyralvex (drogist) wil wel helpen om het te genezen!

Toegevoegd na 38 seconden:
het is je je verbrand en opengehaald!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klinkt logisch inderdaad maar ik kan mij geheel niet herinneren dat ik het verbrand heb of iets scherps er langs heb gehad. Het voelt ook opgezet aan, niet enkel en alleen beschadigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het vlak langs de tandhals ligt, de pijnlijke plek...kan het ook zijn dat er iets tussen is geschoten, dus tussen het tandvlees en de tand/kies. Of ligt de plek echt vrij??
zou het een aft kunnen zijn? dat kan ook behoorlijk pijn gaan doen. Vooral met de winter nu zijn weerstanden laag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding