Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

hallo ik heb een vraag? ik hou mijn spreekbeurt over bekende ziektes weten jullie er een paar?

Toegevoegd na 1 dag:
jullie zeggen allemaal wel Kanker maar ik vind het te heftig echt ik ben 10 jaar een ander

Weet jij het antwoord?

/2500

Mexicaanse griep!

mazelen

kanker, (Mexicaanse/ vogel)griep, verkoudheid, aids, syfilis, de rode hond, de mazelen, blaasontsteking, bronchitis, de bof, reumatiek,

er zijn heel veel bekende ziektes, en over elk van die ziektes is heel wat te vertellen. het is het leukste om een thema te kiezen en daar dan een paar ziektes van te kiezen. kinderziektes huidziektes kanker het verschil tussen griep en verkoudheid soa's

Beste, Waarom zou je geen spreekbeurt geven over een welbepaald thema : bvb: de mexicaanse griep, je kan spreken over de volgende punten : 1. het ontstaan en de (wereldwijde) verspreiding van de ziekte ! 2. Preventiecampagne en preventieve behandeling ervan. 3. De doelgroepen (vooral kinderen, jongeren, vrouwen, ouderen, zieken) 4. De gevolgen en de impact die deze ziekte kent ! 5. Het besluit (wat hebben wij hiermee bijgeleerd) Voor meer info verwijs ik je graag naar de volgende linken ! Veel plezier met de voorbereiding van je onderwerp en je spreekbeurt ! Mvg, Karel8158

misschien kun iets informatiefs doen in je klas met de ziektes die nu spelen en ze wat wijzer maken waar we bang voor moeten zijn er waarvoor niet of over soa wat weer erg in de vergetelheid raakt .........

Je kunt iets vertellen over slechte werking van nieren en de dialyse, iets over longzieken zoals astma, longemfyseem. Je kunt iets vertellen over fracturen (botbreuken) en behandeling, Hot is op dit moment adepositas, iemand die te zwaar is door teveel eten waardoor risico op diabetes. Succes.

Burn-out, en reuma os fybromialgie (wekendelenreuma).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100