Wat veroorzaakt de hoofdpijn tijdens de menstruatie?

Als je geen stress hebt, of een andere reden die voor hoofdpijn kan zorgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Die hoofdpijn komt door de verandering in je hormoonhuishouding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De precieze oorzaak van menstruele migraine is niet bekend, maar waarschijnlijk heeft het te maken met de plotselinge onttrekking van het hormoon oestrogeen vlak voor het begin van de menstruatie.

Klik op de link hieronder om er meer over te lezen.

Sterkte! Ik weet uit ervaring hoe erg het kan zijn.

Groet,
Doortje