Staand of zittend plassen?

Voor mannen in dit geval.
Ik ken mannen die het vertikken om te gaan staan bij het plassen, maar ook mannen die absoluut niet willen gaan zitten.
Wat doe jij (of je man)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Staand natuurlijk. Lastig voor die mannen die willen zitten, als er alleen urinoirs vrij zijn ;-)

Ik denk dus ik sta.

Beetje nutteloze informatie, maar staan is het makkelijkst, dus staan..

Oke, ik ben geen man en heb ook geen man, maar praat even vanuit de mannelijke vrienden van ons damesstudentenhuis van vroeger. Op één of andere manier (nadat enkelen van ons het zat waren om 's morgens met blote voeten in de druppels van de heren te staan) hebben we het voor elkaar gekregen dat de heren allemaal zittend plasten. Daarna waren de vloeren tenminste schoon. Ik vind het zittend plassen in toiletten die door dames en heren gebruikt worden in ieder geval een stuk hygienischer.

Ik zit als ik plas, en ik ben een man. Als ik zou staan, dan geeft dat zo'n rotzooi...

Mijn vriend zit als hij plast. Alleen bij festivals, wildplassen en als hij haast heeft wil hij nog wel eens staand plassen. Gelukkig maar, want elke keer die bril omlaag doen en de spetters overal hoef ik niet :)

Staand Ik heb inmiddels jarenlange ervaring en weet waar ik moet plassen zonder te spetteren.

We hebben al eens een soortgelijke vraag gehad. Maar ik sta ook meestal. http://www.goeievraag.nl/vraag/bril-omhoog-bril-omlaag.6403

Thuis: zittend, buiten de deur: staand. Waarom? Ons toilet is gehuisvest in onze bibliotheek. :-)

Staand natuurlijk!

Staand!

Bijna altijd zittend. In een urinoir of in een bos natuurlijk staand. Waarom zittend? Laat ik het zo zeggen: sinds ik voor het eerst een korte broek aanhad terwijl ik staand plaste. Op de roei wel staand, omdat dat daar makkelijker is, en omdat ik daar precies weet hoe ik moet mikken om geen spetterfestijn te produceren (gecontroleerd in korte broek).

Thuis altijd zittend. Dat is een stuk prettiger voor degene die de wc moet schoonmaken (dat ben ik dus niet). Spetteren doe je altijd, dat weet je als je een keer in korte broek hebt geplast, zoals Rotacucluc (?) al opmerkte. Toegevoegd op 21-05-2009 17:53:28 Excuses, Rotaluclac dus!

Het liefst zittend. Sudokootje en biertje erbij...... best uit te houden. Als ik haast heb, natuurlijk staand (zonder biertje)

Mannen moeten zittend plassen... Ik ben helemaal voor de evrouwcipatie en omdat ik solidair wil zijn, ga ik altijd zitten... (Eigenlijk ben ik te lui om te blijven staan ook nog eens...)

Ik ben een man en plas overdag staand maar 's nachts zittend omdat het richtgevoel in een slaapdronken toestand een stuk minder is.

ik ben zelf een vrouw, dus ik zit, maar mijn zoon van vijf, krijg ik maar niet zittend. Hij staat dus meestal ,aar in slaapdronken toestand moet hij zitten van mij omdat hij anders de vloer en de muur onderplast

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100