Wat jij normaal vind kan een ander weer heel gek vinden.

En in mijn leven heb ik eigenlijk nog nooit normale mensen ontmoet. Iedereen heeft wel een eigenschap die je niet normaal vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Een normaal mens - dat is toch beresaai?

Ik ben zelf niet normaal. Jij ook niet, hoop ik.

Of moet ik in het bovenstaande "normaal" vervangen door "gemiddeld", en is het normaal om niet gemiddeld te zijn? Dan ben ik misschien wel normaal, en jij ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja.. Wat is normaal. Ik denk dat normaal voor iedereen afhankelijk van zichzelf is. Je zet immers zelf de norm..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal is een statistiek dus het antwoord is nee. Of nee ik denk dat Balkenende een heel eind komt maar het bevalt me niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja mijn vrouw, en het bevalt me uitstekend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@derko, klopt, ik viel op haar normaalheid (om het zo maar te noemen)
normaal niet...

Elk mens is normaal, hoe niet normaal dat ook eruit ziet, elk mens is normaal...

En als je me niet gelooft, vraag het dan maar eens aan die persoon waarvan jij denkt dat die niet normaal is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uhmmm.....

Tja...

Een normaal mens eigenlijk nog nooit. Maar wel mensen, waarmee het aangenaam is om contacten en dergelijke te onderhouden. Ieder mens heeft zo wel wat, waar iets op aan te merken is. Zelfs op die mensen die daarvoor geleerd hebben om dat te doen. Ieder mens heeft zo z'n voor en nadelen. En daar ga je goed mee om, of je laat de persoon niet toe. Lijkt me simpel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zul je eerst "normaal" moeten definieeren om hier antwoord op te geven.

Daarnaast is normaal een subjectief begrip.
Want jou mening is geen feit en mijn mening zal niet hetzelfde als die van jou zijn.

Ergo: antwoord niet mogelijk denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meeste mensen die je ontmoet zijn per definitie "normaal". Dus, ja.

Abnormale mensen ontmoeten bevalt me relatief beter dan normale mensen. Dat is een afwijking van me, wat mezelf dus weer abnormaal maakt.

Ik heb mezelf ook wel eens ontmoet en dat was geen pretje :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik een normaal mens tegen komt word ik gek