Heb momenteel alles op een laag pitje, omdat ik vanwege die "financiële crisis", mijn baan ook was kwijtgeraakt... Gelukkig heb ik weer een andere (vele leukere) gevonden, dus ben al aan het inleveren de komende tijd, want had geen appeltje voor de dorst, zeg maar...
Het is niet leuk, maar het is te doen, ik merk dat ik maar oog krijg voor andere leuke en fijne dingen in het leven, die je anders minder opmerkt. Ik ben sneller blij met kleine dingen die mee zitten, of de bloemen uit de voortuin die in de vaas staan, ipv dure bossen uit de winkel! Maar alsnog... ik bereid me nu beter voor, voor het geval dit in de toekomst nog eens zou gebeuren!
Wat ik heb doorgestreept zijn de duurdere luxere dingen! Een te zware (maar wel mooiere) auto, ik heb een kleinere gekocht! Uit eten gaan is er niet meer bij, maar ik probeer meer dingen uit in mijn eigen keuken! Die nieuwe camera zal nog even moeten wachten, en ik ben gestopt met roken (met nico-pleisters wel eens waar, maar das alsnog goedkoper als roken!) Ik wacht met nieuwe schoenen tot het echt nodig is, ipv een nieuw paar kopen omdat ik ze leuker vind...