Wat kun je allemaal doen met lang haar, iets wat je ook snel en makkelijk zelf kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

een staart maken,,oprollen en er een klem opzetten..
opsteken..hoge staart..
knotje..invlechten..vlechten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Afscheren...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een paardenstaart, knotje, vlechtjes, gewoon los. Allemaal makkelijk, om zelf te creëren. je kunt dus makkelijk variëren.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Mee gaan zwaaien tijdens muziek.
OFtuwel headbangen
http://www.youtube.com/watch?v=aMyNcxbuI7Y
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er ook mooie krull in maken, of het stijlen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Papilotten indraaien. Gaat redelijk snel, als je er mee gaat slapen heb je de volgende dag een bos krullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je haar opsteken met behulp van scrooges, zie afbeelding (weet niet hoe dik jaar je hebt, maar des te dikker, des te meer dingetjes je nodig hebt)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er een sjaal van punniken.