Verliefd op een bekende nederlander...ben ik gek?

Genante vraag maar ik me er erg druk over. Ik ben verliefd op een bn'er. Ik droom heel vaak over hem en heb echt de kriebels en denk erg veel aan hem. Echt een beetje een obsessie!
Het rare is dat ik 27 jaar ben! En heb nu het gevoel dat ik gek ben want op die leeftijd weet je toch beter! Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.6K

Antwoorden (14)

Je hoeft niks te doen. Je bent verliefd op een man die toevallig bekend is, niks mis mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doen? gewoon wachten tot het over is. En dat gaat wel gebeuren, want de liefde komt maar van 1 kant. (Of je moet de mogelijkheid hebben hem tegen het lijf te lopen,zodat er wat vonken kunnen overspringen. (of dat je gelijk genezen bent)
anneliez
13 jaar geleden
gewoon verliefd zijn ..
maar wel zo dat het idd géén obsessie gaat worden,
denk relatief, het is maar een bn'er..
iedereen heeft het wel eens gehad hoor.. ik ook bij mij hingen vroeger ook de posters van Donny Osmond beven me bed

Toegevoegd na 25 seconden:
beven--boven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen zitten rond hun 28e op de top van hun vrouwelijke beleving.
Daar pat een knappe bij.
BN ers zijn doorgaans niet de beroerdste verschijningen.
Dat je dus verliefd wordt in heel normaal, ook al is de persoon onbereikbaar.
Daar houd je gevoel echter geen rekening mee.
Zit er niet over in , fantaseren is gratis en welkom bij de rest van de club.
Sommige BN ers hebben nu eenmaal een hoge aaibaarheidsfactor.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel grappig.
Op die leeftijd was ik verliefd op mijn baas. Hij wist daar niks van hoor, maar ik was toen wel een des te betere secretaresse! :-)

Ik zou zeggen: geniet er lekker van. Zwijmelen bij zijn foto en dromen van mooie dingen samen.
Je doet er niemand kwaad mee, niemand heeft er last van.
Zorg alleen dat je er zelf geen last van hebt en
dat het leuk blijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Professionele hulp zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon lekker verliefd blijven en dromen over je bn'er.

En zodra het een echte obsessie wordt, je heel goed realiseren, dat jij die bn'er dan wel kent, maar hij jou helemaal niet kent. Hij droomt dus niet van jou. Spijtig maar waar.

Mocht dat nog niet helpen, probeer je dan ook nog eens voor te stellen, dat je hoogstwaarschijnlijk niet de enige bent die zo verliefd is. De concurrentie is dus hevig, en de kans dat je dromen waarheid worden, wordt daarmee nog kleiner.

Als je dat allemaal hebt gedaan, ben je misschien nog steeds een beetje verliefd, maar is het geen obsessie meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welnee, zwijmel lekker verder. Het zal vanzelf zakken.
Het is altijd makkelijk en veilig om op een bekendheid verliefd te zijn - je ziet doorgaans alleen de leuke kanten van zo iemand, z/hij zal je nooit teleurstellen want je ligt niet 's nachts van de ander wakker door het gesnurk, je hoeft je niet te ergeren aan dingen als sokken laten slingeren of gezeur over de pleebril omhoog/omlaag laten staan, al dat soort praktische dingen zijn er niet, dus zo'n droomlover is altijd perfect.

Geniet ervan, maar: hou wel je ogen open, wie weet wat voor aantrekkelijke persoon er in je omgeving rondwandelt :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is helemaal geen probleem! zoals er velen schrijven... geniet er in ieder geval van want verliefdheid is zalig.
Maar wees niet verlegen : je kan hem ook een mail sturen waarin je je gevoelens beschrijft, zonder aan te dringen op een afspraak... en zelfs zonder je naam eronder te zetten.
maar het beste is gewoon eens te denken wat die man hééft dat je er zo verliefd op bent (of wat jij denkt dat hij heeft, bv. vlot, lief, mooi, grappig...). dat zijn wellicht de dingen die je aantrekken in een man. prent die goed in je hoofd, en geloof oprecht dat je zo een man zal aantrekken in je leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom is dat raar? Ik ben verliefd op hordes bekende Nederlandse dames.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is niks mis met je
ik had het op die leeftijd ook,ineens helemaal hoteldebotel van een Amerikaanse zanger
Ik was (en ben nog steeds) getrouwd,2,leuke kinderen,en ik schaamde me dood ,heb het nooit tegen iemand durven vertellen,achteraf is het gewoon een stukje van mijn persoonlijke ontwikkeling,het leek wel op een stukje verlate pubertijd en ging het na een tijd vanzelf weer over.
Sterkte ermee!
13 jaar geleden
Het is helemaal niet raar om op een bekend iemand verliefd te zijn.Alleen denken we bij die personen al snel dat het gras daar groener is.Wij plaatsen deze mensen op een soort voetstuk maar vergeten dat het in hun Privéleven ook maar gewone mensen zijn met al hun min en pluspunten.
Ik zou zeggen droom maar lekker verder maar blijf wel realistisch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal niet gek, geniet maar lekker van het gevoel van verliefdheid.

Bedenk je wel één ding: je bent niet verliefd op hém, maar op je eigen idéé van hem. Je kent hem namelijk niet. Niet echt tenminste, je kent alleen het image dat hij uitstraalt in het openbaar. En dat zegt niets over hoe hij echt is.

Verder hoef je trouwens niets met je verliefdheid te doen. Niet iedere jeuk hoeft gekrabd te worden. Je kunt er ook van genieten zonder actie te ondernemen, want verliefdheid is toch heerlijk? En als je wel actie onderneemt (contact met hem probeert te krijgen) dan is de grens tussen onschuldig verliefd zijn en een stalker worden heel klein. Trap niet in die val!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan om wie het gaat...
Emile Ratelband? --> ja, je bent gek.
Chris Zegers? --> nee hoor, je bent kerngezond ;-)

Maar even serieus; je bent absoluut niet gek. In het leven kom je allerlei mensen tegen waar je verliefd op kunt worden. Sommige mensen zijn bereikbaar, andere niet. Je zou je veel minder zorgen maken, als deze man 2x per week op je werk tegenkwam. Terwijl je hem dan net zo min kent, als de man die je 2x per week op tv ziet.
Het principe is hetzelfde: je kent beide mannen niet, maar vindt ze erg aantrekkelijk. Het feit dat je deze man op tv ziet, maakt nog niet dat je gek bent. Het zegt je alleen dat je hormonen nog werken!