Verliefd op een bekende nederlander...ben ik gek?

Genante vraag maar ik me er erg druk over. Ik ben verliefd op een bn'er. Ik droom heel vaak over hem en heb echt de kriebels en denk erg veel aan hem. Echt een beetje een obsessie!
Het rare is dat ik 27 jaar ben! En heb nu het gevoel dat ik gek ben want op die leeftijd weet je toch beter! Wat moet ik doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hoeft niks te doen. Je bent verliefd op een man die toevallig bekend is, niks mis mee.

Vrouwen zitten rond hun 28e op de top van hun vrouwelijke beleving. Daar pat een knappe bij. BN ers zijn doorgaans niet de beroerdste verschijningen. Dat je dus verliefd wordt in heel normaal, ook al is de persoon onbereikbaar. Daar houd je gevoel echter geen rekening mee. Zit er niet over in , fantaseren is gratis en welkom bij de rest van de club. Sommige BN ers hebben nu eenmaal een hoge aaibaarheidsfactor.....

Proffesionele hulp zoeken.

Professionele hulp zoeken

Vind ik niet gek hoor, als je wist hoeveel er niet in mij verliefd zijn. Das onwijs, maar ook wel weer leuk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100