Zitten in het menselijk lichaam ook delen wie we niet nodig hebben?

ik bedoel wat we wel hebben maar nergens goed voor is.

Toegevoegd na 1 uur:
ik bedoelde de zwevende rib..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

blindedarm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

appendix
wijsheidstanden
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wijsheidstanden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach Rubia, zijt gij Belg? Bij ons heet het verstandskiezen, maar ik heb me ooit laten uitleggen dat die naam komt van "Verst staande kiezen", omdat ze helemaal achter in de mond zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
verstandskiezen!
rubia
13 jaar geleden
Ja inderdaad in België heet dat wijsheidstanden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze meestal doorkomen als iemand rond de leeftijd zit van het volwassen worden, en dus z'n verstand gaat gebruiken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan had ik ze vorige week toch moeten meenemen in een zakje. Ik wist dat ik wat kwijt was.
Haren op de kont
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahah, heel lastig lijkt me, maar komt voor.
Overtollig vet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het botje in je neus,

sommige boksers laten het weghalen voor de veiligheid.
Je hebt het voordeel dat het botje niet omhoog schiet al je wordt geraakt. Ik zie er niet zo gauw een nadeel in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je stuitje.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is nog wel een aanhechtingsplaats voor spieren.
Blinde darm
Verstandskiezen
Overtollig haar.

Je kan leven zonder
Galblaas
Bijnier
Schildklier. ( mits medicatie )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vingerafdrukken.
Moedervlekken
Eelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Eelt heeft zeker wel nut, het ontstaat op drukplaatsen, dit is om de huid te beschermen voor slijtage, mensen met veel eelt hebben dit dus meestal ook wel nodig. Er zijn uitzonderingen, ik heb mensen gekend die een soort van ziekte hadden waardoor er veel eelt op de handpalmen zat.