ik heb pijnlijke borsten en er komt melkachtig vloeistof uit. maar moet pas volgende week ongesteld worden. wat kan dit zijn?

Toegevoegd na 4 dagen:
zwangerschapstest is negatief...dus vraag blijft nog altijd hoe kan dit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (7)

Het zou kunnen dat je in verwachting bent. Mogelijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een infectie in je borsten hebben; een ontstoken melkklier. Niks ernstigs, maar voor de zekerheid toch even een afspraak maken met de huisarts.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de link bij de bron kan je tips vinden hoe je tot die tijd (de afspraak met de huisarts) de pijn in je borsten kan verlichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou zeggen dat je zwanger bent, dan zijn je borsten erg gevoelig en komt er een witte substantie uit wat melk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
borsten die zo maar melk gaan geven is niet normaal je zou kunnen denken dat het misschien door de pil komt, of je bent zwanger.
je spreekt over borsten dus een melkklier onsteking zal t niet zijn want dan loopt er geen melk uit je borsten
ik zou even een zwangerschapstest doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar is mijn + dan
Allen je huisarts kan uitsluitsel geven, dus gewoon maandag even langs. Kost niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
schijnzwanger?

Toegevoegd na 4 dagen:
ik heb het ook weleens gehad, toen was m'n jongste kind 5 jaar oud.
in 1986 had je nog geen borstenbus, toen las ik in opzij dat er in een ziekenhuis in amsterdam een apparaat was die je borsten kon testen.
gelukkig was er niets aan de hand, daarom is het zo belangrijk om snel naar de huisarts te gaan, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou ook zeggen zwanger, had het zelf namelijk ook. dat je borsten pijnlijk zijn zou kunnen betekenen dat ze iets voller worden want dat gebeurt mocht je zwanger zijn en melk kan eruit komen. Als je misschien anticonceptie slik zoals de pil en misschien een keer goed ziek geweest bent laat me zeggen diaree dan werkt de pil niet. of alleen het laatste zou hebben en geslachtsgemeenschap zou hebben dan werkt de pil ook niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
maar je zou nu al een test kunnen doen want je laatste mens was 3 weken geleden. of toch wachten tot het misschien komt.

Toegevoegd na 3 dagen:
dan is het denk ik iets wat ik ga vrezen mijn moeder had toen ze niet zwanger had iets wat uit haar borsten kwam en het was ook een soort melkachtigs wit. het ging bij haar om borstk. misschien even laten onderzoeken dan anders weet ik het ook even niet