's Nachts je bh aanhouden is juist erg slecht; je bloedsomloop wordt belemmerd, dus ik zou het zeker niet doen (het is ook slecht voor je bh zelf) Ook krijg je er geen hangende borsten van, omdat je toch al ligt, en je borsten dus ook. Als je het echt vervelend vindt om niks aan te hebben, kan je altijd nog een gewoon topje aandoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, het is een fabeltje dat je dan hangende borsten krijgt. Je kunt gewoon met een bh aan gaan slapen, dat is aan jezelf. Maar of het lekker ligt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zelfs speciale slaap-BH's (maar vooral in de grote maten, omdat je borsten dan lastig kunnen zijn met het slapen).
Op het hangen heeft dat geen effect - leeftijd en zwaartekracht des te meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat maakt niks uit. Het ('s nachts) dragen van een BH verandert niks in de structuur van je celopbouw, of je spierweefsel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt me dat zwaartekracht hier de factor bepaaald. Wanneer je ligt zijn je borsten veel platter. Hangende borsten krijg je van de zwaartekracht tenzij je de grote en kleine borstspieren(M.Pectoralis major et minor) bijhoud met krachttraining.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het schijnt dat op je buik slapen wel goed is tegen het voortijdig gaan hangen je borsten.
Tja de zwaartekracht doet nu eenmaal zijn werk.
Ben blij dat ik meestal op mijn buik slaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, maar ik doe altijd mijn BH uit als ik ga slapen, mijn moeder zegt dat dat gewoon beter is voor de groei van je borsten. Maar het kan eigenlijk geen kwaad, bijna al mijn vriendinnen slapen met hun BH aan.