Is er een site waar kinderen of meisjes elkaar tips kunne geven met hun uiterlijk of dat soort dingen?

Want dat ik zou ik heel fijn vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kunneN, Hart, het is kunneN!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet ik, maar ik zag het te laat, toen ik de vraag al gestelt had. :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie tip, skusme
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@hart
let niet op skusme. hij is altijd zo negatief. een echte miereneuker( of mierenneuker??) ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou,nou demelza, ga je mond spoelen :)

Het beste antwoord

Er zijn genoeg meiden fora! Waar ik zelf erg veel baat bij heb gehad is het cosmogirl forum (http://forum.cosmogirl.nl/). Ik weet niet hoe de sfeer daar nu nog is, want dat is alweer een tijdje geleden, moet ik toegeven.

Als je bij google "meiden forum" intikt krijg je genoeg van dat soort sites waar meisjes elkaar helpen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het forum van Girlscene of Girlsonly.
www.girlsonly.nl of www.girlscene.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt de 2 bovengenoemde fora. Maar je kan via www. Forum2go.nl je eigen forum maken.
Misschien een goed idee. Succes