Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik ben 10 kilo afgevallen, en al mijn t-shirt bh's, die met een harde cup, zijn nu allemaal te groot. Je kan zo bovenin je hand steken, want daar zit nu lucht... ;-(
Mijn cupmaat ging inderdaad wel een maat groter. Dus van e 90 ging ik naar f85.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

gezien het feit dat borstweefsel volgens mij voornamelijk vetweefsel is, ja.... helaas (?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zit er dik in (hahaha). Je valt over je hele lichaam af dus ook bij je borsten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle kans , als je afvalt dat je borstomvang kleiner wordt, maar dat je wel een grotere cupmaat moet hebben.
Kwam ik achter toen ik nadat ik afgevallen was een nieuwe bh ging kopen
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ai
anneliez
13 jaar geleden
Het viel bij mij zo uit wtp, maar om daar al een statistiek aan op te hangen is wat vroeg he. Misschien had ik toch al een maat grotere bh moeten hebben.
Een goede maat bh, maakt grotere borsten optisch kleiner trouwens
Hangt van persoon tot persoon af. Sommigen hebben borsten met veel vetweefsel, anderen hebben borsten die zo goed als volledig uit klierweefsel bestaan. De 2de categorie zal dus geen effect merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Nathalie1;

De kans is aanwezig dat borsten door gewichtsafname ook kleiner worden als er voldoende vetweefsel wordt afgebroken, maar daar staat tegenover dat het hele lichaam slanker wordt en de verhoudingen dus niet eens zo veel zullen veranderen of dat ze optisch misschien zelfs groter lijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mannen meestal wel
Bij vrouwen weet ik het niet zeker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andersom iig wel. Ik ben nml aangekomen en mijn borsten zijn gegroeid. Maar dit is verhouding over het hele lichaam verspreid. Ik denk dat wanneer je afvalt ook de borsten iets kleiner zullen worden maar dit zal bijna niet te zien zijn ivm verspreiding over het hele lichaam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja.. 't zijn ook vetten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 25 kg afgevallen en mijn borsten hebben nog steeds dezelfde bhmaat dus nee hoeft niet altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er vanaf. Je borsten bestaan voor een groot deel uit vetweefsel, dus je hebt te meeste kans om af te vallen bij je borsten als bijvoorbeeld bij je buik. Het hangt af van genetische aanleg waar je het snelste aankomt en af valt (buik/billen/benen, waar dan ook). Als je heb gemerkt dat als je aankomt ook je borsten groter worden, dan heb je grote kans dat je borsten kleiner worden als je weer afvalt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding