Wat is leuk om te gaan doen met je verjaardag?

Ik word over een paar maandjes 16, maar weet nog niet wat ik dan wil gaan doen. Ik dacht aan filmkijken of iets, maar volgens mijn moeder is 16 een belangrijke leeftijd dan 15 en 'moet' je daarom iets bijzonders gaan doen. Maar ik heb totaal geen zin in een sweet 16 feest! Daar houd ik echt niet van.

Dus, wat dan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Geen Sweet 16 Feest dus, hou het dan rustig. Nodig dan je beste vrienden uit, dat maakt het des te gezelliger. Ga lekker BBQ'en en daarna een leuke film kijken. En eventueel op het eind van de avond... Je eerste glaasje bier!

Nou het is jouw feest , dus ik zou wat gaan doen wat je wel leuk vind , als jij een sweet 16 niks aan vind , zou ik dat niet gaan doen.. Je kunt gaan barbequen en dan een filmpje pakken, lekker hapjes en drankjes neerzetten en gewoon lekker kletsen, succes en een fijne verjaardag !

Als jij zin hebt in een filmavond, hou lekker een filmavond. Als je zin hebt in iets anders, dan doe je dat lekker. Doe vooral waar JIJ zin in hebt, het is jouw feestje/ verjaardag, laat je niet door anderen beïnvloeden. Iedere leeftijd is belangrijk, althans zo belangrijk als jij het zelf wilt maken. Alvast een fijne verjaardag!

Als je wat "actiefs" wilt gaan doen kun je eens kijken op www.uitmetkinderen.nl klinkt wat kinderachtig maar zitten best leuke dingen tussen is mijn ervaring

Ga dan met je vrienden en vriendinnen naar een voorstelling van je favoriete cabaretier!

Ga het combineren. Geef een leuk feest waarbij je eerst lekker gaat eten en daarna met zijn allen een leuke film kijken.Jij tevreden,mams tevreden.

Ik ga ervan uit dat je de kosten laag wilt houden! Organiseer een darttoernooi! Hou de punten bij en de meesten worden fanatiek! Combineer dit met hapjes en drankjes en zorg voor goeie muziek! Niet teveel hetzelfde maar zo af en toe wat "meezingers"tussendoor! Wel ff de buren inlichten, dan mag je op je 16de vast wel een keer legaal geluidsoverlast veroorzaken! pfffff was ik nog maar 16! Ik heb heimwee naar die tijd!

Ga lekker pizza eten met n stel vrienden bij de Italiaan, hoeft echt niet duur te zijn. daarna nog lekker op t terras zitten of uitgaan. De Italiaan betalen pa en/of ma en uitgaan betaalt ieder zelf. veel plezier.

Wat dacht je van samen gezellig bowlen dan lekker ergens gaan eten of bbq-en en vervolgens uitgaan in een tienerdisco en daarna naar de bioscoop. Veel plezier!

nodig lekker veel mensen uit of mensen die je wilt hebben op je verjaardag en pak een filmpje speel spelletjes geeef een slaaapfeestje doe wat je wilt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100