wat helpt er als je zere tanden hebt van je beugel?

ik heb net een nieuw draad in mijn beugel. dus doen mijn tanden pijn, is er iets dat er goed tegen helpt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
hee marieke, ik dacht dat jij een kwartier geleden al om boodschappen moest ;) haha

Het beste antwoord

Even doorbijten is het verkeerde advies in dit opzicht.
Elke keer dat het draadje wordt aangetrokken doet het even 2 à drie dagen pijn. Maar moet je eens kijken waarom je pijn lijdt, dan zie je dat wie mooi wil zijn, wat moet lijden, is dat geen wonder?
escape
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kauw niet met je tanden, maar druk het eten plat met je tong, haha. Het werkt wel. Probeer daarnaast ook je mond niet stevig dicht te doen, maar een beetje open te houden, zodat je tanden niet op elkaar drukken.

Ik had zelf ook een beugel, en dit werkte het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is maar een paar dagen dan zijn je tanden er weer aan gewend
neem een pijnstiller in paracetamol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
das mijn vaste min-naar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
van mij een + hoor.
Het enige juiste antwoord.
paracetamol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij hielp het altijd om de eerste dag geen harde dingen te eten. dan was de pijn sneller weg, duurde het maar 2 dagen ipv 3 of 4.
ook liet ik het altijd op vrijdag doen, zodat ik geen last had op school.
en verder een aspirine nemen.