Wat te doen bij lusteloosheid?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Is het een korte periode, een paar dagen, dan hoef je helemaal niets, je lichaam heeft blijkbaar wat rust nodig, laat maar gewoon gebeuren. Duurt het langer, ga dan zelf weer wat meer doen, zet je er over heen, maak een wandeling, ga sporten. Helpt dat nog niet, dan zeker even langs de huisarts.

Dat ligt er aan waardoor die lusteloosheid wordt veroorzaakt. Als het door de warmte komt,zou ik er rustig aan toe geven. Het wordt vanzelf weer koeler. Bij andere oorzaken kun je misschien beter een arts raadplegen,of als je denkt, dat het geen medische oorzaak is,je zelf bij elkaar rapen.

Probeer achter de oorzaak te komen en die aan te pakken. Vitamine- en andere gebreken kunnen heel goed lusteloosheid veroorzaken. Ook psychosociale oorzaken kunnen een aanslag op je conditie zijn. Zorg in de eerste plaats goed voor jezelf. Met een goede gezondheid ben je weerbaarder voor wat voor probleem dan ook.

bij mij helpt de vitaminetablet van supradyn energie. Maar dat was inderdaad bij mij, ga eerst bij jezelf na waar het aan kan liggen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100