Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Is het een korte periode, een paar dagen, dan hoef je helemaal niets, je lichaam heeft blijkbaar wat rust nodig, laat maar gewoon gebeuren.
Duurt het langer, ga dan zelf weer wat meer doen, zet je er over heen, maak een wandeling, ga sporten.
Helpt dat nog niet, dan zeker even langs de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat ligt er aan waardoor die lusteloosheid wordt veroorzaakt. Als het door de warmte komt,zou ik er rustig aan toe geven. Het wordt vanzelf weer koeler. Bij andere oorzaken kun je misschien beter een arts raadplegen,of als je denkt, dat het geen medische oorzaak is,je zelf bij elkaar rapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer achter de oorzaak te komen en die aan te pakken. Vitamine- en andere gebreken kunnen heel goed lusteloosheid veroorzaken. Ook psychosociale oorzaken kunnen een aanslag op je conditie zijn.

Zorg in de eerste plaats goed voor jezelf. Met een goede gezondheid ben je weerbaarder voor wat voor probleem dan ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij mij helpt de vitaminetablet van supradyn energie.

Maar dat was inderdaad bij mij, ga eerst bij jezelf na waar het aan kan liggen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding