Ik heb regelmatig pijn aan m'n grote teen met lopen omdat hij dubbel klapt als ik afzet. Hoe komt dat?

Ik heb het alleen maar met mijn linker teen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Cryofiel
13 jaar geleden
Wat bedoel je met dubbelklappen? Hoe moet ik me dat voorstellen? Heb je het alleen als je schoenen draagt, alleen als je blootsvoets loopt, of altijd?

Antwoorden (2)

De zool van je schoeisel is niet stijf genoeg, en staat daarom toe dat je teen verder buigt dan normaal. Deze belasting doet zeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat het beter is dat je een afspraak maakt met de orthopeed
misschien is in je teen de spier overstrekt doordat het veelvuldig gebeurt
vaak is de oplossing tijdelijk een steunkapje
dan kan de teen tot rust komen en de spier herstellen