Waarom komt Georgina Verbaan zo dom over?

want ze is wel slim als je goed oplet en luister, haar engels is in ieder geval veel beter dan van Balkenende.

Ik heb sterk de indruk dat sommige dames (bijv ook Tatjana Simic) het domme cultiveren als image omdat dat beter verkoopt,

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Die is niet dom, ze doet alleen niet zo veel om slim te lijken, maar dat is een slimme vrouw... En ik denk dat je helemaal gelijk hebt, te slim stoot af...

Ik denk zelf dat dit best wel mee valt. Ze kan verschrikkelijk onhandig over komen. Maar het domme blondje dat ze ooit in Costa speelde is ze zeer zeker niet... In mijn directe omgeving zie ik ook wel voorbeelden hoor. Mensen die dom over komen maar gewoon slim zijn...

Ik vind haar een leuke meid! Ik vind haar niet dom overkomen, maar het komt misschien doordat ze in costa best kinderachtig speelt. Net zoals Tatjana Simic in Flodder altijd een beetje een dom blondje speelt en een beetje de 'slet' uithangt. Omdat ze dan die rol hebben gespeeld lijkt het in real-life misschien ookwel dat ze dom zijn.

Omdat de massa denkt dat bekende mensen zijn als dat ze in de media overkomen. Deze mensen spelen slechts een rol waar ze hun brood mee verdienen.

Ik vind haar echt leuk en puur. Volgens mij is zij echt zichzelf en zeker niet dom. Ik denk omdat ze altijd vrolijk en onbevangen is en zegt wat ze denkt dat ze als dom wordt gezien? Wie ik pas dom over vind komen is Nicolette van Dam. Maar dat is mijn mening.

De karakteristieken van haar gezicht geven haar een hoge aaibaarheidsfactor. Bovendien heeft ze humor en neemt het leventje wat ze leid niet al te serieus. Ze ziet in feite de wereld in de juiste proporties. Er is eigenlijk niet zoveel een echt serieuse zaak. Wellicht is ze wel erg zelfbewust en komt daardoor onhandig over. Dom vind ik haar in geen geval.

Haar engels misschien wel, maar haar nederlands.....Als ze niet in een film speelt, is ze gewoon lekker haarzelf. 99% van de mensen speelt toch vaak een rol in het gewone leven. De zorgzame vader, de verzorgende moeder...en als ze een keer uit de band springen is dat ineens vreemd, want men wordt geacht om in die rol te blijven.

Wie nog 100 keer dommer overkomt is Sonja Bakker! En die zou deskundig moeten zijn?! Nog dommer is de kudde die blindelings achter haar aanloopt... Tja, wie is er nou dom?!

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=_PXN07PeEy0

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100