Ik heb een wit tshirt en heb nogal wat vlekken. Weet alleen niet waarvan, lijkt wel zand. Hoe krijg ik dit eruit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (7)

Zelf doe ik op alle vlekken een scheut goedkope shampoo, nachtje laten liggen en dan gewoon wassen. Werkt (bijna) altijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Insmeren met scheerschuim (gewoon de goedkoopste die er is), even in laten trekken en gewoon meewassen met de overige was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lukt het niet met alle huishoudtips dan kan je het na het wassen ook nog proberen te bleken. (Alleen omdat het wit is anders lukt het niet.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik smeer iedere vlek in met gewone groene zeep uit zo'n pot.
Het T-shirt in de wasmand leggen en gewoon meewassen als je een draai hebt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ossegal. gewoon bij de drogist te koop.
Maar het kan ook anders. Je vult een emmertje met warm water en bleekmiddel. gewoon een scheut . en dat laat je dan een paar dagen weken in de badkamer of keuken of waar t je niet in de weg staat, en daarna mee draaien in de witte was.
Maar als die vlekken ontstaan zijn doordat andere kledingstukken af hebben gegeven dan red je het niet altijd met 1x wassen dan duurt het langer voor je shirt weer smetteloos wit is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon in de wasmachine en weer schoon maar je kunt nog veel meer dingen doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlekken inspuiten met Shout, even in laten werken en dan wassen met een wit wasmiddel!

Ik had laatst rode wijn in een witte broek en ik kreeg het ook op deze manier schoon.