Wat kan ik het best op korte termijn doen met een gevoelige blaas?

Ik ga morgenavond naar frankrijk en zit dus een tijdje in de bus, ik neem aan dat ze daar gewoon een toilet in hebben. Daarna ga ik vanaf sochtends tot savonds door een park lopen en ik heb een bizar gevoelge blaas en lopen maakt dit erger, lange wachtrijen etc maken me nu al nerveus, heeft iemand tips die ik misschien kan gebruiken??

een jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Je zou even kunnen kijken op de website van tena.nl
Tena heeft verschillende producten die je snel zouden kunnen helpen. Als je blaas heel onrustig is en je kiest voor de verbanden, dan zou ik die met 5,5 of 6 druppels kiezen. Producten van Tena kun je krijgen bij supermarkten zoals Albert Heijn. Kruidvat ook.

Verder kun je misschien ook nog googlen op oefeningen voor de blaas.
een jaar geleden