Ja. Hier staat een overzicht:
https://www.pijnpatientennaar1stem.nl/goede-pijnzorg/pijnklinieken-en-centra-2/
Wat voorbeelden:
• Roessingh is een centrum voor (pijn)revalidatie in Enschede.
• Locatie Beatrixoord in Haren is onderdeel van het UMCG Centrum voor Revalidatie in Groningen.
• Stichting Libra Revalidatie en Audiologie biedt revalidatie bij chronische pijn op verschillende locaties in Noord-Limburg en Noord-Brabant.
• In het Expertisecentrum Pijn en Revalidatie bundelen Adelante en MUMC+ hun expertise om revalidatiezorg te bieden voor patiënten met chronische pijnklachten.
• Revant is een expertisecentrum voor medisch specialistische revalidatie in West-Brabant en Zeeland.
• Opleidingsziekenhuis Sint Maartenskliniek in Nijmegen biedt revalidatie en behandeling bij chronische pijn.
• Spine & Joint een een gespecialiseerd revalidatiecentrum voor de behandeling van chronische pijn aan het houdings- en bewegingsapparaat in Rotterdam.
• Rijndam Revalidatie biedt revalidatie en behandeling bij chronische pijn in Rotterdam en omgeving.
• Pijnrevalidatieteam van Reade in Amsterdam, locatie Dr. Jan van Breemenstraat.
Toegevoegd op 05 maart 2022 11:32: tekst
SimonV