na 1 glas bier heb na een uur hoofdpijn en dat duurt 12 uur waaraan is dat gelegen en is er een oplo?

2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen dat dat van 1 glas bier komt. Heb je je hoofd niet gestoten ofzo.
En heb je al iets tegen de hoofdpijn ingenomen?
Amadea
2 jaar geleden
Dé oplossing is uiteraard om gewoon geen bier te drinken...
tinus1969
2 jaar geleden
Dat heb je meerdere malen gehad na het drinken van bier?
Utrecht
2 jaar geleden
Oplossing is 0 glas bier.
Ritsuka
2 jaar geleden
Heeft iemsnd wat in je bier gestopt?
teusvh
2 jaar geleden
Is het alcoholvrij bier?
Daar ben ik 20 jaar geleden mee gestopt, omdat ik daar altijd een wattig gevoel van in mijn hoofd kreeg.
poppetje54321
2 jaar geleden
ligt helemaal aan welk biersoort. Wel eens echt bier, duits bier gedronken? En toen?

Antwoorden (1)

Mogelijk houdt het verband met een eerdere vraag. Iets giftigs (rattengif ?) in handen gehad en zonder de handen te wassen het bierglas vastgepakt.