Stuk plastic tussen tanden, weet iemand raad?

Één week geleden had ik weer raggers gekocht alleen ontwetend dat ik één maat te groot had gepakt. Dus tijdens het flossen kwamen er allemaal stukjes rubber vrij. Ik heb de dag erna de goeie raggers gekocht. Alleen kwam ik erachter dat er nog een stukje rubber tussen mijn tanden zitten. Ik krijg het niet weg. Weet iemand raad?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
2.2K
Amadea
2 jaar geleden
Als het niet met flossen lukt, misschien dan wel met een tandenstoker.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Yes, bedankt voor die tip met flosdraad. Heb het stukje rubber weggekregen.

Antwoorden (1)

Ikzelf druk in zo'n geval altijd met een (kleiner) ragertje de restanten tussen de tanden weg.
Als dat niet werkt, gebruik ik een flosdraadje of tandenstoker.
SimonV