ik ben 16 jaar oud en wil graag langer worden ik ben nu 1.71 zit er een negatief effect aan groeipil?

ik ben ook vaak naar de dokter gegaan en die zeggen ja het komt wel het komt wel,maar ik heb er niks aan. ze zeggen dat ik 1.80 word volgens me genen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nooit gehoord van groeipillen, volgens mij bestaan die niet. Alleen als een kind echte groeiproblemen heeft zijn er vanaf het begin van de puberteit injecties met groeihormoon mogelijk. Jij hebt een normale lengte en kan bovendien nog vijf jaar lang doorgroeien. De kunst is het dus om zo gezond mogelijk te leven en te eten. Uit jouw andere vraag blijkt dat je honger hebt, dat is al een aanwijzing dat er een nieuwe groeispurt aankomt.

Je lengte is biologisch afgesteld, je kunt hulp krijgen tijdens je groeiperiodes door een prik maar dit moet echt noodzakelijk zijn en medisch goedgekeurd. Een groeipil zelf het uit een drogist of van internet heeft hieraan geen meerwaarde. Je zult doorgroeien tot ongeveer 25 jaar, dus met geduld en goede levensstijl kun je er nog wel komen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100