Mag je als volwassene buiten, op een rustige plek frustratie van je af gillen?

Als het al langere tijd niet zo goed met iemand gaat. Diegene zich niet mag of kan uiten en letterlijk vast zit. Mag zo iemand op een rustige plek buiten de frustraties van zich af gillen / roepen? Dit om te voorkomen dat zo iemand helemaal doordraait? Of kun je beboet worden hiervoor. Andere afleidingen zoals sporten, schilderen e.d. werken niet meer. En diegene staat op een wachtlijst van een halfjaar voor hulp. Ik vraag dit voor een goede kennis waar ik me zorgen om maak.

3 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ja hoor, Neem haar mee het bos in, de wei op, of naar een plaats waar niemand zich aan het geluid kan ergeren. In de vrije ruimte kan gillen een opluchting zijn.
Het zou fijn zijn als je haar daarna zou omarmen, zodat ze het gevoel krijgt dat iemand weet wat een moeilijke tijd ze doormaakt. Wees haar tot steun, maar vraag niet te veel. Zonder vragen zal ze toch wel iets zeggen en zoniet, dan is het al fijn dat je bij haar bent
Ivana
3 jaar geleden
Antoni
3 jaar geleden
Ik lees niet in de vraag of de toelichting dat de betrokkene een vrouw is, maar dat terzijde.
Ivana
3 jaar geleden
Antoni, ik heb naar het geslacht gezocht, maar omdat het niets uitmaakt heb ik er maar een 'zij' van gemaakt. Van mij mogen mannen ook gillen. Maakt het verder iets uit voor dat wat ik schreef? :)
Antoni
3 jaar geleden
Nee, het maakt niets uit: ik schreef al 'maar dat terzijde'.