Wat is dit bruine bultje op mijn hoofdhuid?

Ik heb dus sinds een paar dagen een bultje op mijn hoofd iets boven mijn oor onder mijn haar. En ik dacht dus dat het gewoon een puistje was zoals ik vaker wel eens heb tussen mijn haren en heb er ook een beetje aan gezeten (is wel te zien). Maar nu keek ik dus net in de spiegel en het was bruin ipv rood of normaal zoals ik het had verwacht. Ik weet dus ook niet of dit een moedervlek is of iets anders kan zijn. Want ik herinner me niet hoelang ik dit al heb, misschien dat het me eerder gewoon nooit opgevallen was. Ik hoop dat dit iemand een beetje bekend voorkomt en die me kan zeggen of ik naar de huisarts moet gaan of niet. Het doet trouwens geen pijn.

Picture for question
3 jaar geleden
19K
Amadea
3 jaar geleden
Alleen als het groter wordt en/of je er last van gaat krijgen is doktersbezoek aan te raden.
Ritsuka
3 jaar geleden
Lijkt op een moedervlek

Antwoorden (1)

Lijkt een moedervlek. Jeukt het? Groeit het? Komt er vocht of bloed uit?
Als die verschijnselen er niet zijn dan hoef je je geen zorgen te maken.
Toegevoegd op 24 december 2020 11:06: tekst