Ik heb in mijn oren(aan de wangkant)een gaatje waar wit vocht uit komt, wie heeft dit ook, of wie kent het?

soms jeukt het en moet ik het vocht eruit drukken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, dat heb ik ook. Het gaat pas jeuken als je er aan gaat zitten. Het gaatje is net een speldenprik klein. Het spul wat er uit komt stinkt vreselijk. Mijn vader heeft dit, ik heb het ook, en (ja echt waar) mijn dochtertje van 10 maanden ook :) Het is dus erfelijk. Het kan geen kwaad. Blijf er alleen zoveel mogelijk vanaf, want m'n vader heeft er te veel aangezeten en heeft nu dagelijks jeuk.

Klinkt alsof ze aan het ontsteken zijn/gaan. Zweerknopjes in en iedere dag schoonmaken met water met opgelost (zee)zout erin kan helpen. Of oorbellen van een ander soort staal proberen.

Ik kan je niet zeggen wat het is maar waarschijnlijk is het ontstoken. Voor verder advies en evt. behandeling verwijs ik je door naar de huisart, hij kan je zeggen wat het is en wat je er aan kunt doen. Toegevoegd op 23-04-2009 20:17:20 huisarts*

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100