is kamagra slecht

erectiepil

Weet jij het antwoord?

/2500

Natuurlijk is het slecht. Als je hem niet omhoog kunt krijgen, moet je naar de huisarts! En geen rare pillen gaan slikken.

na overleg met een arts die je goed gezond verklaart.. zal het gebruik van een erectie pil niet slecht bevonden worden. maar ga zelf nooit een medicijn innemen als je er niet zeker van bent..

Dat ligt er aan waar je het voor gebruikt. Als je ernstige erectiestoornissen hebt, en daarom op advies van de arts een dergelijk middel slikt met de nodige voorzorgsmaatregelen, dan kan het zeker niet meteen kwaad. Als je het op Internet hebt gekocht omdat je denkt dat je er geil van wordt, langer mee door kan gaan of harder wordt, dan is het uitgesproken slecht, oneigenlijk gebruik, en kan het zelfs dodelijk zijn. Alleen op advies van de huisarts slikken dus, en niet mee klootviolen. Medicijnen - zeker van die orde - zijn geen pretdrugs.

Ik heb het welleens geprobeerd voor de fun, en ik moet zeggen, het resultaat is niet onaardig haha Zolang je geen hartklachten hebt en daar medicijnen voor gebruikt kan het weinig kwaad hoor.

Ook hier geen enkel probleem. Als vrouw zijnde neem ik wel eens een halve, en het werkt!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100