Wat moet ik doen met een blaas die steeds terug komt na het prikken in de blaas?

Ik ben naar de dokter geweest om een wrat te laten bevriezen, maar ik werd wakker met een hele grote blaas, zeker 1cm breed & 0.5cm hoog. We belden naar de dokter & die zei dat we de blaas moesten open prikken & daar na ontsmetten & zalf op doen (een soort brandwonde zalf) oké dat hebben we gedaan... Na een uurtje was de plakker los gekomen (omdat ik mijn handen moest ontsmetten & daarmee kwam hij los). De blaas stond er al direct weer terug op... We deden weer het zelfde wat de dokter zei, maar nu gewoon ontsmetten & zonder zalf & plakker. Maar ik merkte al snel, na een halfuur, dat de blaas weer opzwelt... Weet iemand hoe dit komt of wat ik er kan tegen doen?
Alvast super bedankt voor jullie antwoord!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
tinus1969
3 jaar geleden
Als het advies van de dokter niet werkt >> terug naar de dokter.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is het prikgaatje te klein. Met een klein prikgaatje kan je het blaasje wel leegdrukken, maar het gaatje zal snel weer dichtslibben. Probeer de blaas als die groot is met een heel klein heel puntig schaartje (handwerkschaartje) net in het vel open te knippen zodat je een heel klein sneetje hebt (doet absoluut geen pijn). Het vocht kan dan veel beter zijn weg vinden.