Is het gevaarlijk om met kettingen om te slapen?

Hallo, ik draag over het algemeen veel sieraden en dan ook altijd meerdere kettinkjes. Mijn ringen, armbanden, oorbellen en horloge laat ik altijd om/in omdat ik het te veel moeite vind om alles elke keer weer af te doen. Nu is mijn vraag of het gevaarlijk is om met kettingen om te slapen, of dat dat gevaarlijk is aangezien je je zelf misschien kunt wurgen in je slaap.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
16.6K
Ritsuka
3 jaar geleden
Het kan verstrikt raken in je haar, zodaning dat je een hele pluk moet afknippen. Had een vriendin van mij.
SingingCoyote13
3 jaar geleden
je kan beter uitkijken een ring kan afglijden en je kan hem in je slaap per ongeluk inslikken, niet zo leuk.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Ritsuka, ik slaap meestal met mijn haren in een strakke knot dus ik denk niet dat dat bij mij erg snel zou gebeuren maar daar had ik inderdaad nog niet echt over nagedacht. Bedankt voor je reactie.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@SingingCoyote13
Daar had ik ook nog nooit aangedacht! Ik zal nu iniedergeval lossere ringen altijd af doen. Dankjewel

Antwoorden (1)

Voor je jezelf gewurgd hebt ben je al lang wakker, dus dat zal wel meevallen. Maar het ligt er aan wat voor soort kettingen het zijn, een glad kettinkje zal geen probleem geven maar iets wat meer bewerkt is zou wel verward kunnen raken en beschadigen
anneliez
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
De kettingen die ik nu meestal om heb zijn redelijk gladde kettinkjes met best stevige sluitingen dus dat zal niet zo snel kapot gaan denk ik... Bedankt voor de reactie!!!