Hoe stop ik met zwaar ademhalen?

Ik adem heel erg vaak erg zwaar door mijn mond, maar ook neus. Maar ik merk er niets van. Hoe stop ik daarmee?
Ik heb ook astma en gebruik flixotide.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.6K
Amadea
3 jaar geleden
Heb je de huisarts er al eens naar gevraagd? Het kan bijvoorbeeld zijn dat jouw neus een afwijking heeft die dit veroorzaakt.

Antwoorden (1)

Beste RaishaMartina. Ik heb jou antwoord gevonden. Hoop dat ik jou met deze bron kan gaan helpen. Adem met je middenrif (door de buik)
Veel mensen hebben hun ademhaling 'hoog' zitten. Ze ademen vanuit de borst. Door te ademen vanuit je buik word je vanzelf rustiger. Het vermindert stress en is de natuurlijke manier om te ademen.