Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De afgelopen 2 weken kijk ik elke dag op de klok als het 14.07 uur is. Dit is ook mijn verjaardag. Herkend iemand dat en betekent het?

Toegevoegd na 26 minuten:
"keek" bedoel ik.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
810

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Is niet onlogisch als je nagaat je kijkt hoe ons lichaam in elkaar steekt. wat jij bedoeld is vast gelegd in ons bioritme, je kunt zo bv ook een tijdje elke morgen om bijna de zelfde tijd wakker worden. De bioritmecyclus van mannen en verschillen enkele dagen. Je kunt een berekening doen op diverse sites. Onderstaande b.v. na een omslag punt zul je niet meer op de zelfde tijd kijken. Kan natuurlijk later wel weer eens gebeuren, maar nooit langer dan een week of 2
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt me een dwangneurose. Daar bij kun je de afgelopen 2 weken niet kijken,omdat dat al verleden tijd is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een dwangneurose niet dat je elke paar minuten op de klok "moet" kijken. Misschien doe ik dat onbewust wel maar niet dwangmatig, waarschijnlijk valt mijn verjaardag me daarom op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zal het wel een gewone neurose zijn,maak je er niet druk om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou me rustig ;-)
Misschien kan je op deze site kijken: zo een vraag is al eerder gesteld, maar dan op een andere tijd.. hoe het komt dat je het sinds 2 weken hebt en op je geboortedatum, weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zag het, stom van me.
Ik ga kijken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding