Ik voel een schoppende baby, maar kan niet zwanger zijn. Wat is dat?

Hallo allemaal
Ik heb deze ochtend iets heel vreemd megemaakt ik werd wakker en voelde heel de tijd precies een schoppende baby maar ik kan volgens mij niet zwanger zijn omdat ik nog geen seks heb gehad.
Weten jullie wat het kan zijn?
Groetjes

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
14.2K
Ritsuka
4 jaar geleden
Een baby voel je meestal pas bewegen rond 16-20 weken zwanger. Dan had je echt al wel eerder wat gemerkt en begin je al wel een buik te zien
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik zie netdat je op 3 juli ook al dacht zwanger te zijn zonder seks of voorsprl.
Het is nu al een paar weken later, waarom ben je nog niet met je klachten naar de huisarts gegaan?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Je darmen kunnen dat gevoel geven.
Vooral als je vaker last van je darmen hebt. Dat hebben veel mensen.
Laat de huisarts een luisteren naar je darmen met een stethoscoop. Misschien hoort hij ook dat ze erg "actief" zijn.

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat je weet hoe een schoppende baby voelt als je nog geen baby hebt gehad. Op verschillende fora beschrijven de vrouwen het gevoel als volgt: vlinders, luchtbellen, plopjes of kriebels in je buik, een klein hard plekje in je buik of een uit zichzelf trillend spiertje.
Dat klinkt anders de omschrijving “schoppen van een baby”.
Wellicht heb je wat last van je darmen o.i.d. Als je je ongerust maakt, je huisarts raadplegen.
_______

Voorbeeld: een spastische darm kun je herkennen aan verschillenden klachten, waaronder krampen in de onderbuik en buikpijn. Daarnaast zijn er voelbare darmbewegingen, borrelingen in je buik en heb je een opgeblazen gevoel.
SimonV