Wie kent dit gevoel?

Als ik mijn ogen langs de onderkant naar de buitenkant rol geeft dit een raar gevoel, wie kent dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat vervelend nou!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vervelend?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat ik dat ook heb.

Antwoorden (2)

Misschien kun je beter je ogen langs de bovenkant naar de binnenkant rollen.Wellicht dat het dan een minder raar gevoel geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even uitgeprobeerd, ja het geeft inderdaad een raar gevoel tot in je buik.

Hoe het komt weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik probeer het nu ook, maar als ik met m'n rechter oog van beneden naar buiten ga, dan gaat m'n linker oog van beneden naar binnen...
Met beide ogen zoals de vrager het zegt lukt niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd mij ook niet