Hoe lang kan een mens maximaal onafgebroken wakker blijven met drugs?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met of zonder drugs, het maximum dat iemand wakker kan blijven is ongeveer 5x24 uur. Dan heb je tegen die tijd overigens wel periodes dat je af en toe helemaal weg bent, je gaat hallucineren en je concentratievermogen is natuurlijk nul komma niks. Daar kan geen koffie, en ook geen speed of iets dergelijks tegenop. Met cocaine bijvoorbeeld LIJK je nog wel even lekker door te kunnen, maar je spreekt dan wel je reserves aan, en als die op zijn, is de koek echt op. Na zoveel tijd begin je zelfs lichamelijke schade op te lopen. Het is dan ook op alle mogelijke manieren af te raden. Op een gegeven moment zul je toch in slaap vallen, en als je het echt lang hebt volgehouden is het maar de vraag of je geen blijvende schade hebt opgelopen. Toegevoegd na 1 minuut: Het record schijnt zelfs rond de élf dagen te liggen (de bron verteld niet of dat met hulpmiddelen was. Ja, thee ; het was tenslotte een Engelsman ;-) ).

Bronnen:
http://www.waarmaarraar.nl/pages/re/14111/...

toen ik verslaafd was aan cocaine was ik 5 dagen dag en nacht wakker, want ik werkte ook nog eens 60 uur in de week, 2 dagen slapen en dan weer 5 dagen wakker enz. Toen ik me liet opnemen in een afkickcentrum, ben ik 3 dagen bewuseloos geweest en de rest van de 5 maanden heb ik 2 weken geslapen door slaaptabletten, want ik bleek ook oa adhd te hebben, en als je dat ineens niet meer kunt onderdrukken met drugs en alcohol dan stuiter je zo de maandjes door.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100