iets romantisch voor thuis

hoi allemaal, ik heb aankomende donderdag 3 jaar verkering met m'n vriendin en ik wil haar eens flink verasse, ik heb voor het weekend al een etentje en een bioscood, maar voor donderdag wil ik iets thuis doen heeft er iemand ideeën voor een romantisch avondje thuis ? Alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Leuk dat je dit initiatief neemt! Iets romantisch thuis hoeft zeker niet duur, groots, spectaculair of ingewikkeld te zijn. Het zit hem vaak juist in kleine dingen. Bijvoorbeeld haar lievelingsmuziek draaien, of de muziek waarop jullie samen voor het eerst samen op gedanst hebben. Ooit heb ik zelf een klein gezelschap uitgenodigd omdat ik iets te vieren had. Niemand wist waar het om ging. Ook mijn man niet. Pas toen de eerste champagnekurk knalde, heb ik verteld dat het precies 20 jaar geleden was dat we elkaar voor het eerst gekust hadden. Mijn kinderen vonden het een beetje gek, maar de anderen vonden het leuk. Vooral vanwege het verrassingselement.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100