Mag ik een donut eten tijdens een keelontsteking?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
Ja, je mag een donut eten. Wanneer je het lekker vind is er niets op tegen.
Roken en alcohol drinken wordt afgeraden.

Antwoorden (1)

Ja hoor, je mag alles eten. hoewel sommige dingen niet echt prettig zijn bij een ontsteking. Alcohol en sterk gepeperde gerechten zullen niet fijn aanvoelen. Probeer gewoon uit wat je lekker vindt, voor je keel is het niet slechter, of beter, die geneest er niet beter of moeilijker door. het is alleen je eigen gevoel
anneliez