Hoe zorg ik dat ik geen honger krijg?

Morgen is het actiedag op mijn school, waarbij we worden opgesloten. We mogen niet eten, geen telefoon en geen chromebook. Telefoon en chromebook is niet erg maar normaal eten we 2 keer per dag. Ik kan sochtens heel slecht ontbijten dus hoe hou ik de dag vol zonder te eten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Gewoon bezig zijn met andere dingen, neem tenminste wel aan dat jullie opdrachten gaan uitvoeren of zo, of op andere manieren bezig gehouden worden. En ja het zal best lastig zijn, maar een dag is wel te doen hoor, Succes.
anneliez
5 jaar geleden
Veel water drinken, dat vult je maag ook en doet de honger verdwijnen.
Met een groep mensen kan je echt lol hebben zodra al die phones er niet bij zijn, zonder kan je je focussen op elkaar. Bedoeling is dat jullie opgesloten zitten en ...iets doen? nou dan heb je niet eens tijd om aan eten te denken!
Veel plezier @Loes37293
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Mag je wel drinken? Dan zou ik een drinkbeker met een drinkontbijt meenemen.