Waar kan het aan liggen dat ik al een half jaar om de 3 uur wakker word?

Hoi, dit is voor mij de eerste keer dat ik hier een vraag stel. Ik ben benieuwd of iemand mij tips kan geven..

Ik ben sinds een half jaar om de 3 uur wakker. Ik word er onderhand gek van.
Als ik om 21.30 uur ga slapen word ik om 00.30 uur wakker.. dan moet ik eruit ga ik even naar beneden en me bed weer in dan word ik om 4.00 uur weer wakker. En als ik om 23.30 uur ga slapen word ik weer om 2.30 uur wakker.. enzovoorts.. ik heb echt alles al geprobeerd.. slaapmiddelen..wandelen..melk..douchen..bewegen..geen tv.. geen telefoon.. melatonine.. overdag een dutje doen.. enzovoort.. me huisarts is hier ook van op de hoogte.. maar weet ook niet zo goed meer wat te doen.

Als je s`nachts slaapt.. kom je toch in bepaalde slaap stadiums? Ik denk dat ik gewoon elke keer de diepe slaap niet meer slaap?

Bedankt voor de reacties! Groetjes!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Moeilijk te zeggen. Het kan aan spanningen op het werk liggen, maar ook spanningen in de huiselijke situatie kunnen een rol spelen. Ook kan het aan je fysieke gestel liggen, kortom er kan veel spelen wat je zelf niet direct als aanleiding ziet.
jc54