Wat betekenen die witte vlekjes in de keel met bloed erbij?

Sinds een tijdje heb ik last van mijn keel. Nu is he zo dat ik dus witte vlekjes heb, wat dan op zich niet zo gek is, maar er zit nu bloed bij en het is nogal aan de dikke kant. Ook heb ik maar aan een kant last van mijn keel. Kan iemand zeggen wat dit betekent/wat het beste is wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K
Erna55
5 jaar geleden
Je huisarts kan je zeggen wat het betekent.
Het best kun je een afspraak maken met je huisarts.
Amadea
5 jaar geleden
Dat kan jouw huisarts onderzoeken. Wees alvast gewaarschuwd: http://www.nwhht.nl/wp-content/uploads/2017//08/KWF_Kankermondkeel_G50_v10.pdf
jc54
5 jaar geleden
Het beste wat je kunt doen, is morgen naar je huisarts gaan.

Antwoorden (2)

Mss een aftje in de keel ? Kan zeer pijnlijk zijn ik heb er ervaringen al gehad :(
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zitten die witte vlekken op je amandelen? Dan kunnen het amandelstenen zijn, niks ernstigs. Hoelang heb je al last? Als het langer dan 2 weken is, ga dan even naar je huisarts.