Hoe kan ik mijn moeder ervan overtuigen dat een meisje echt is wie ze zegt te zijn?

Ik zit nu met een probleem, ik wil dus met het meisje uit mijn vorige vraag naar de bios, maar mijn moeder vertrouwt het meisje niet (ze denkt dat het misschien een geile oude man is), Maar ik weet zeker dat ze is wie ze zegt te zijn.

Ik vind natuurlijk goed dat mijn moeder me beschermt, maar ik wil naar de bios, met haar.

Toegevoegd na 33 minuten:
Ik stuur ook een mailtje naar de sport club waar ze op zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het haar net gevraagd, nu alleen nog even wachten tot ze antwoord (zij heeft nog geen vakantie).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@lyla Haar ouders vinden het goed, ze hebben afgesproken dat als ik haar niet beval dat ze mag slaan, schoppen enz. en ik heb daar nog aan toegevoegd dat het zo hard mogelijk mag.

Antwoorden (6)

Dan laat je je toch gezellig door je moeder wegbrengen ?? Scheelt jou weer een fietstocht, en ze kan meteen zien wat voor vlees jij in de kuip hebt. Ik ben ook een moeder; ík zou er zeker intrappen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zagt dat je moeder bang is dat het een oude man is ? ken je dit meisje via internet ofzo ??
ik kan me in dat geval wel voorstellen dat ze bezorgd is.
anders moet je vragen of dat meisje jou moeder mag bellen. zodat ze even met haar kan praten en zo kan beoordelen of ze is wie ze zegt.

is het wel iemand bij je uit de buurt die je in het echt kent dan kan je vragen of ze eerst bij jullie thuis wat mag drinken voordat jullie eventueel naar de bios gaan.

Hou oud ben je trouwens ?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken het meisje niet in het echt, alleen via internet. Ik ben 16 jaar en zij is 15
rebecca
13 jaar geleden
oke, dan kan je het beste eerst zorgen dat je moeder het meisje ook een beetje leert kennen. mischien is het andere meisje haar moeder ook wel bezorgd.
mischien een idee om eens met jullie moeders erbij eerst met zijn 4en iets te doen.
dat is ook best gezellig en weten de moeders ook dat het goed zit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan mijn moeder ook met haar ouders laten chatten.
rebecca
13 jaar geleden
dan weet ze toch niet zeker of er een meisje met haar typt of dat het een oude man is. iedereen kan typen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of als ik met het meisje chat een webcam aan en dan vragen of ze haar ID kaar wil laten zien (webcam beelden kunnen vervalst worden)
Je zit met het probleem dart je haar alleen via internet kent. Dit is natuurlijk altijd een lastig punt. De beste manier om je moeder te overtuigen is om bij jouw thuis af te spreken en van daaruit naar de bios te gaan.

De andere maar minder leuke optie is te vragen of je moeder met je mee gaat richting het huis van het meisje om te zien wie de deur open doet.

Een derde optie is om te bellen met het meisje / via de webcam te chatten waar je moeder bij is.

Dit zijn geen triviale dingen van je moeder. Ik begrijp dat het lastig is, maar er zitten gewoon idioten op internet. Die wil je niet tegenkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij zeker weet dat het geen oude vent is dan moet je gewoon gaan, ik weet niet hoe oud je precies bent maar volgens mij in de regione 12-18jr. Beetje rebels en gewoon naar buiten stappen, die straf komt later wel. ;)

Ik heb vaak zat mensen die ik via Internet ken ontmoet, en niet uit dezelfde stad maar ook mensen uit andere landen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op het internet lopen veel lieden met verkeerde bedoelingen rond.

Dus dat je ma een beetje voorzichtig is, begrijp ik best.

Ik begrijp ook jou heel goed. Maar hoe weet jij nu eigenlijk dat dit meisje is wie ze zegt te zijn?

Ik zou haar jou thuis laten ophalen zodat je ma haar ziet en zij dus een beetje gerustgesteld wordt.

En zodat ze niet al nerveus wordt terwijl jij lekker zit te genieten van de film.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
draaideur je moeder heeft groot gelijk
er gebeuren helaas rare dingen op internet
waarom vraag je het meisje om naar je huis te komen en kennis te maken met je moeder
misschien dat ze dan gelooft!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is misschien een oplossing, maar het meisje woont 30 minuten van mij vandaan, dus dan zou ze voordat we naar de film gaan bij mij moeten komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja als dat je moeder geruststelt!
doe je dat toch!