Waar kan ik zien wat er vergoed wordt door mijn zorgverzekering?

De dokter en de apotheek zien welke pleister wel of niet wordt vergoed,maar ik zie dat nergens.

5 jaar geleden
1.1K
ronron1212
5 jaar geleden
De eerste 385 euro zul je altijd eerst zelf moeten betalen dus wat wil je verder nog weten?
joro
5 jaar geleden
Dit is een vraag voor je zorgverzekering. Je kunt online een lijst aanvragen.
stiena58
5 jaar geleden
@ ronron1212
Mijn vraag gaat niet over betalen maar hoe de dokter en de apotheker zien welke pleister ik wel of niet vergoed krijg!
stiena58
5 jaar geleden
@ Rieneke1
Bedoel je de vergoedingenlijst?
Daar heb ik al gezocht maar er staan alleen algemene vergoedingen en niet witte pleisters wel en bruine niet .

Antwoorden (1)

Als het goed is kan je een lijst op hun site vinden met wat vergoed wordt en in welke mate. Soms is het allemaal nogal ondoorzichtig neergezet: in dat geval kan je ook je zorgverzekeraar bellen en vragen je een lijst op papier tot te sturen.
Rieneke1